Most valami tejfehér köd száll le a nyaramra, más meg duzzad, duzzad...

 

Semmi sem kívánkozik ki belőlem, csak az Anna Frankot megszégyenítő termékenységi atribútumom, de komolyan, legszívesebben megaláznám Anna Frankot, hogy figyeljetek rám.

 "egy kis erőszakos szerelem
mielőtt végleg érted jönnek
Anna Frank! Szeretkezz velem
Anna Frank! Sikíts te állat
Anna Frank! Különben feladlak
Anna Frank! A fiúk kint várnak

e kiáltás átvágja a torkod
nincs sanszod, válassz hát engem
most még csak az én késem fegyelmez
ez most még csak az én szerelmem

Anna Frank! Mind téged akarnak
Érted jöttek át a határon
Anna Frank! Te vagy a háború
Te vagy a vágy, te vagy az álom

nevess rám - én vagyok a gyilkos
ezerszer jobban jársz velem" 

 

Vajon miféle teatralitás fedezhető fel a 80-as évek magyar undergroundjának koncertjein. Pár nappal ezelőtt felajánlottak egy nyári találkát feLugossyval (tudjuk, ahogy azt mondja a harmóniák elején Valuskának, hogy "na mutasd meg nekik!" borgőzös orra fogalom), meg efZámbó és Wahorn is ott lesz a szentendrei kiállításon. Szóval kattogok a szakdogán, de érzem nem fog menni.

semmi sem sincs

miért is lenne

kérdezz mást hogy

mi lenne ha

orrom helyén faszom lenne

s takony folyna a wécébe

álomnak vége

faszlámákra guglizok

szerelmes vagyok

felugossy lackókat példaképnek

állítsatok egy napra

mint én

én, én, én. én. én. én.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 A két kép között ne keresd a különbséget.... 

Itt van kétszer, hátha bejön!

 

Ma még olvastam egyébként Vona Gábor interjút az indexen, olvasás közben két dolog járt az agyamban, az egyik, hogy méltósággal szarok az egészre, amit mondd, valamint, hogy az index, mennyit fizetett a jobbnyiknak, mert ugye, kijelentette Balóné, hogy csak súlyos pénzekért hajlandóak, de aztán rá kellett jönnöm, hogy ugye leszarom.

Viszont buszon megalkottam zászlóra tűzendő jelszavam:

Részt kéne venni valami másban.

(Először a "Mindenki kapja be Baló György faszát" lett volna Morvai Krisztina után szabadon, de erről lebeszéltem magam, mert csak.) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mitiszolkant.blog.hu/api/trackback/id/tr471219126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása