Panaszai...

 2010.01.08. 14:11

Már egy hete nem dohányzok és e csodás erénynek hódolatúl, miszerint kitartásom hihetetlen erősnek bizonyul, hát megemlékezem. Egy szálat mondjuk elszívtam a Gesztenyésben. De az jól esett. Ültem a sörömmel, a söröm meg én, szenzációs páros, és akartam félrészegen, az asztalon könyökölve nézni az újjaim közt egyensúlyozó nyúlánk cigarettát. Aztán a szálkás füst. Meg a félhomály. Csocsóasztal, kancsó, fél pofon, öngyújtó egy asztalon. Aztán ennyi. Ez az egy eset volt. Most azt várom, mikor támad újra a kényszer meg a vágy. Aztán a választás. Lemondás.

Viszont kurva sok csokit eszem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mitiszolkant.blog.hu/api/trackback/id/tr231656738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

görgő 2010.01.17. 11:20:10

Az a cigaretta akkor volt, amikor lenn voltunk, vagy az már egy másik? Amúgy kedd lesz az újabb kísértő nap, mert akkor még egyszer lemegyek.

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2010.01.17. 11:35:08

@görgő: nem, az egy újabb volt és annak a felét az anitának adtam, majdan az egyet beleszívva odaadta milánnak....ajjjajaj

kedd. ok. matyi is jön. :)
süti beállítások módosítása