Késői impresszió a lá Dieu

 2009.10.22. 11:54

"Nem kezdtünk nagyon bele
Semmibe, jössz úgyis te
És minek is bármit is
E kis időre"

A Mi Istenünk érkező Isten, érkezik, mint az Idő meg, mint a 4-es busz...

 

 "Maradj otthon, nézzél TV-t
Töksötét vonatokat mutat minden csatorna
Mennek utas nincs egy se
Csak a büfékocsiban állnak (részegen)
Ketten, amelyik rosszul van az vagyok én
Kár, hogy most mutatnak az elébb még
Istent dicsértem én

Végül is mindegy is
Tudtam, hogy nem is jössz."

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mitiszolkant.blog.hu/api/trackback/id/tr201467359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

görgő 2009.10.23. 00:22:02

mostan vallási blog lettél?

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2009.10.24. 14:21:02

@görgő: isten ments, hogy teológiai bloggá avanzsáljak, koránt sem hiszem, hogy tudnám sokáig hinni ill. tsinálni.

ez egy kis magamnak szánt kedves kis bocsánat, mert múltkor nem értem oda a gesztibe, mert hamar képtelenné válltam, pediglen bizton jó volt, amit meséltek róla, hogy gitár, csehtamás, waits, szesz etc. istent kárhoztatni mindezért sztem férfias dolog, de aztán most már repülőre szállhatnál

görgő 2009.10.25. 23:53:30

pár hét, és hömbölgünk az utcán. nov 17 nincs olyan messze.
süti beállítások módosítása