Csendben mondom...

 2009.11.24. 09:43

Mivel igen szűk szeletet árnyal le társadalmunkból kis tréhdli blogom olvasóközönsége, ezért merem csak ezt most ide. Én adtam cigit, igen, kettőt, én hallgattam végig kis vegzálásod, miszerint vörhenyes lófaszok adnak cigit ilyen időkben. Az vígasztal, hogy aznap este nyertem 1200 forintot (4,4€).

De mindezt nem panaszkodásként, vernyogásügyileg, vagy felháborodás gyanánt emlegetem fel, csupán pusztán. A videó tanulságos is. De nem az a tanulság, hogy ne dohányozz, dehogy!

A tanulság, hogy ha du. 4-5 óra fele lehetőséged nyílik egy szabadabb és lágyabb  jelent burkolni magad köré kis metaxa és sör segítségével, Uram bócsá', más egyebekkel is, na akkor hagyni kell magadat menni, menni lefele, a képletes utcán, hegyről-völgybe, mert bár az érkezés balesetveszélyes, ellenben a felelősség koncentrációs gulágra van ítélve, te pedig megfeszülsz, hogy másnap....   

A-ból B-be nem jutottam, tudom. Ezt a számomra valami isteni ölnek elképzelt tompa mámort, amit tisztelek, szeretek, nem lehet piedesztálra emelni, mert onnan fogant, ott pusztul. De jó naívan, szemlesütve fel-felpillantani rá. Nézni a dekadens, nagy, és világhírű mámort, ahogy húzza a barázdákat, mint strigulákat arcomra, és szeret. 

Másnap reggel egyedül ébredek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mitiszolkant.blog.hu/api/trackback/id/tr631548270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enbé 2009.11.24. 16:50:14

azt hiszem, az lesz a leghasznosabb, ha fölkötöm magam a fogaimra.

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2009.11.24. 23:12:01

fogalmad sincs arról, milyen jó ez a videó...

görgő 2009.11.28. 00:40:54

fogadjunk, hogy ezzel végre befuttok. fogalmazzunk úgy, hogy nem örülnék, ha én lennék a vidión, de így nagyon tetszik.

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2009.11.28. 09:26:17

@görgő: és a jim morrison utalást, had, légyszi, had magyarázzam meg.

történt ugyanis, hogy artkatagombában a felolvasáska szünetében volt egy lány, akinek mondatfoszlányai a következők voltak:
"ez a bálint............, mint jim morrison......!"

durva, én kérek elnézést a pajoros asszociációért.
süti beállítások módosítása