Kiáltvány egy kiáltványhoz

 2009.07.12. 19:39

"Neked törvény, nekem töltény kell
Neked törvény, nekem töltény!"

Ahhoz, hogy kimozduljunk a hedónia penészvirágainak nagy-nagy mezejéről, meg kell, hogy szorítsuk saját kis hajunkat, mint a báró, aztán lehet gondolkodni. Véleményem szerint a közös értékrend, a közös gondolkodás és egy kis excibicionizmus kell. Semmi több.

1. Meg kell határozzuk, hogy mi az, amit csinálni akarunk, elhelyezni magunkat a-tól z-ig valahol iótában, megmondani mi az, ami nekünk büdös, mi az, amitől viszket a picsánk, mi az amiből elegünk van, mi az, ami ellen szavunk is van. Mit kínálunk, nyilván semmit csak egy utat meg magunkat, mint útitársakat.

2. Meg kell határozzuk, hogy az a valami, amit el akarunk mondani és hogy azt hogyan mondjuk el. Angolul, franciául, magyarul, honlap, újság, illegál rádió, utcai hőzöngés színekkel, szavakkal falakon, kultúráltan, de mégis emészthetően, kerülve a szánalmas, mű-művészi lózungot, hőzöngöt.

3. Meg kell határozzuk a stratégiát, ki kell érdemelni a figyelmet, hogy mikor már figyelnek, na akkor elmondani azt, amire már akkor oly rég óta készülünk. 

Szerintem nagyjából ennyi.

Na meg az, hogy "kis lépés ez az emberiségnek, de óriási lépés nekünk!"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mitiszolkant.blog.hu/api/trackback/id/tr861242240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rátosi Milán · http://benwayrecords.blog.hu/ 2009.07.12. 22:26:44

én a magam részéről még mindig nem mondtam le a hedonizmusról, ellenben a prüdériát sokkal inkább...tudod. a második és a harmadik ponttal lehetne kezdeni igazából..."mikor már figyelnek, na akkor elmondani azt, amire már akkor oly rég óta készülünk.+ ezzel le is zárnánk effektíve a történetet. a harmadik fika, hogy a magam részéről nem tudom sehova se elkötelezni/sorolni magam, egyébként se vagyok a skatulyák híve. a közös értékrend úgy gondolom adott, ha nem is értünk 1et minden (abszolút nem is lenne jó). igazából a megfelelő fórumot kell kisütni, aztán mindenki belerakhatja az ötleteit, én semmire sem mondok nemet, bízom az ítélőképességedben :)

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2009.07.12. 22:32:34

isten ments, ha van, h izmusokba rángassuk bele magunkat, igazából nekem az egyik kedvencem az a következő,

a szavak az emberek számára elvesztették a jelentésüket, ezért a leírt, kimondott szavak elértéktelenedtek

én elsőnek erre utazom.
süti beállítások módosítása