Elmúlt éjfél, én egy fa tövében izzadtam bele a földbe a napom, a hetem, az életem. Közben a Bori énekelt, ami nem tartozik az új, épp aktuális megvilágosodásomhoz, viszont a bogarak keresztül-kasul rajtam, végig a szőreimen, a bőrömet tapintották, én meg nem akartam felkelni sosem. (na szóval egy nagyon szép, már-már transzcendes rosszulléttel emlékeztem az elmúlásra)

Ez sikerült, hol vagyok, Úristen a méreg?!
Már kinyitottam a szemem, fenn vagyok, beszélek.
Újra élek és e látomány álom volt csupán.

Ki az aki ebben értelmet talál?
Az emberek irigyek és örülnek,
hogyha látják, hogy veszt a másik,
te ne legyél ilyen, ha kell egy jó tanács is.

A bejegyzés trackback címe:

https://mitiszolkant.blog.hu/api/trackback/id/tr611247171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása